17 hozzászólás a “Jön a Dead Space-film is majd valamikor” bejegyzéshez

  1. Remélem nem olyan film készül mint a Resident Evilből, hanem igazi ijesztős cucc. Annyit én még életemben nem féltem mint a játék alatt. Ja és ha kérhetem CG helyett praktikus effekteket.

  2. ward
    szerintem inkabb az van, hogyha a pandorum siker, gyorsan ossze is rittyentik a filmet a gyors sikert meglovagolva

  3. A progival nem játszotta, csak a sztorit ismerem, a rajzfilm viszont nagyon bejött. Ha jó kis horrort kerekítenének belőle akciófilm helyett, az nagyon jó lenne.

  4. Nem akarok okoskodni, de játszottam a dead speace-szel, és szerintem a disturbiás csávónak ez nagy falat lesz. Iszonyat könnyű ebből egy Doom szerű filmet csinálni.
    Egyébként jó és látványos kis játék, egy igazi vérfürdő. Horror.

  5. Ha “hitchcocki” értelemben akar rendezni, akkor nagyon is alkalmas a filmre. :) Nekem a maga módján bejött az Eagle Eye és a Disturbia is (utóbbi eleve erős Hitchcock-parafrázis), de én a “Kisiklottak” miatt bízok benne igazából.

  6. Most nem kötekedésképpen, de ha a Dead Space-ből “hitchcocki” értelemben akar filmet csinálni akkor jó nagy szar lesz :D

    igazából 2008 egyik legmeghatározóbb atmoszférájú játéka volt, és esélyes hogy egy Doom-szerű középszer film lesz belőle, bár ha visszaadja azt a sok belezést meg minden akkor ígyis simán megfelel majd.
    A sztorit is tuti át fogják írni, hisz egy nagyjátékfilm nehezen szólhat arról, hogy 1 szem mérnök mászkál egy hajón :)

  7. Hogy értsd, hitchcocki alatt a lassú paráztatás igényes kivételezését értem (a játékban is sok minden épült erre a zsánerre), mint például az Alienben. Lövésem sincs, mekkora költségvetésű lesz a film, de ha csak közepesebb, akkor szerintem (szubjektíven)jobban állna neki az a stílus, mint a hatásvadászkodás (lásd Doom). Másrészt én Caruso előző filmjein is sok utóhatást éreztem feelingben Hitchcock-tól.

  8. persze hogy sokat éreztél, hiszen a disturbia durván a hátsó ablakból merített

  9. Eeegen, a mozgássérültséget helyettesítve egy kis Wedlock-kal, tény, bár én inkább a Kisiklottak miatt próbálom magamra erőltetni a bizakodó szellemet (kövezzetek meg érte, de nekem az marhára tetszett).

  10. Ha a forgatókönyv írót leültetik a játék elé (a miheztartás végett)akkor nem lehet gond.
    A játék és a rajzfilm is tetszett.Kíváncsian várom a filmet.

  11. Hidd el semmit nem ér ha végigjátsza akár százszor is a játékot, mert a mai filmipar az életben nem fog mégcsak hasonlót sem előállítani. Az ok egyszerű ez egy igényes game. A resident evil 4-ből szépen a legjobb dolgokat (majdnem mindent) ellopta, a hangulatra már a korai fejlesztéstől kezdve nagyon oda figyeltek stb… A mai filmekre abszolút nem jellemző hogy ezt a fajta kidolgozottságot átvennék egy videojátékból. (Transformers – csak baromi jó technikai demó mindenfajta stílus nélkül). Nem elfelejtendő még az sem, hogy a játék erősen épít az Event Horizon-ra és még pár filmre amiből az következik, hogy semmi újat nem fog tudni a film és még gyenge is lesz hiszen videojátékból készül.
    Hollywood jelenleg úgy tekint a videojátékokra mint azokra a rohadékokra, akik elviszik a pénzt minden más elektronikai szórakozástól (tőlük a legfőképpen). De pénzt lehet ebből is csinálni hiszen a sok hülye úgyis meg fogja nézni a filmet pláne ha az már kivívta a név tiszteletét mint game és a “mi nekünk úgysincs több film ötletünk meg szarunk is a minőségre” elven kihozzák a filmet és lesz bevételük. Döglődik a filmipar nagyon döglődik…

  12. Á, már bánom, hogy mondtam… :P Nem offolok annyit, hogy kifejtsem mit értek ez alatt.

  13. dimitrij: már fentebb is le lett írva, énis megértettem hogy mire akart célozni -> “Hogy értsd, hitchcocki alatt a lassú paráztatás igényes kivételezését értem”

  14. olvastam a mondatot, ami nem oldott fel minden ellentmondást, legalábbis bennem. számomra egy akár milyen igényes horrorjáték pc-re, vagy konzolra, igen messze van a hitchcocki életműtől. annak dacára, hogy a resident evil és silent hill játékok nagy becsben tartottak nálam is, de még az erre a játékra emlékeztető system shock is. szerintem az ilyen játékok egyébként a vizuális és akkusztikus sokkolással érnek el hatást, míg Alfred Hitchcock inkább azzal, ahogy sejtetett, vagy sejtetni engedet dolgokat… sokkal nyugtalanítobb az, amit csak gondolsz, de nem lehetsz biztos benne, mint az, amit hirtelen belerobban az arcodba, vagy mint az, ami viszolygással tölt el (vér, hús, cafatok, belek stb.). nem kell elfogadni amit írok, de én így gondolom. :)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.