Az újságírók, akik nem hagyták annyiban a papok és kisgyerekek témát. Itt volt a trailer.
24 hozzászólás a “Ők teszik a papokat a rivaldafénybe” bejegyzéshez
Elég kemény téma, részemről várós a film. ( A poszter is jó, csak Rachel McAdams kicsit pasis lett, Liev Schreiber meg tiszta Michael Keaton. :D )
Miért nem lehet a képek alá írni a szníész saját nevét… MIÉRT…
@Cápi: ez az Univerzum nagy rejtélye.
(Egyébként meg, aki ezt kitalálta, ugyanazt a büntetést érdemli mint a pedofil papok.)
Mcadamsnél azért vicces, hogy bafta award nomineet kellett odaírni, hogy beleilljen a képbe, közben az a rising star award volt, ami nem kritikai díj.
Mi a francnak írják oda jelöléseket? Nem nyerte meg ennyi
Cápi – Ez a mai trendi és kreatív Design része…
Mindenképp nézős, pláne ilyen szereplőgárdával.
a szerződés része ki milyen nagyságban és a név milyen sorrendben van, ne akadjatok már ki 100* is ezen.
De kiakadok, 100*+1-szerre is.
Mert egy irgalmatlan baromság.
Oké, legyen úgy, hogy a neveket milyen sorrendben teszik ki, de akkor a képet miért nem lehet fölé tenni?
Egyszerűen nevetséges.
A film egyébként teljesen érdektelen.
Mondjuk ebben a témában a pokoli leckénél jobb filmet nem igen csináltak és nem is fognak :)
Had akadjak már ki azon, amin akarok, köszi. Totálisan értelmetlen “dizájn”, annyi kreativitás szorult bele, mint egy pohár vízbe kb., még a csillogó darabkás poszterdilinél is rosszabb. Mindezek ellenére rettentő kíváncsi vagyok rá, hogy mi értelme van, így újra és újra felteszem a kérdést.
de ha tudjátok miért ilyen, akkor inkább el kéne fogadni és boldogabban élni, nem? tuti nem fog változni.
“a szerződés része ki milyen nagyságban és a név milyen sorrendben van”
Ezt nem értem. Itt a nagyság mit jelent? A filmben betöltött szerepe, vagy maga a színész eddigi filmben teljesített kvalitásai adják, hogy a sorrendben hol szerepeljen?
*Filmekben teljesített (így pontos)
a képet jelenti, a fejük nagyságát a poszteren.
Ha jól emlékszem egyszer egy poszter esetében volt olyan story, hogy két “nagy név” azon veszett össze, hogy ki kerüljön a sorrendben legelső helyre. Sajnos nem tudom már melyik film volt, de vicces.
A képek sorrendje és mérete valóban szerződés által adott.
A nevek összekeverése pszichológia. Hirtelen kiakadsz, mert látod, hogy a sorminta nem stimmel, ezért jobban megragad benned. Kiköthetnék, hogy a név a kép alatt legyen, de hülyék lennének. Sőt, így több fajta fontossági sorrendet is fel lehet állítani. Egy a képekkel, egy a nevekkel. Az alig olvasható kommentek a nevek felett már csak a ráadás: ha sikerül felkelteni az érdeklődésed, akkor közelebb kell sétálnod. Így a moziba beerőszakolt 10-20-30 plakátból csak egy van előtted.
Egyébként az sokkal érdekesebb kérdés, hogy mi alapján gondolják az egyik sorrendet a legjobbnak, milyen méretarányok legyenek stb.
Pár éve olvastam erről egy cikket valahol, de már nem találom…
Tod: na ez érdekes. Bár a jobban megragad részt én tagadon, ha 3 nap múlva bárki kérdezni, melyik film posztere volt, még talán tudnám, de hogy szereplőt említeni vagy magáról a sztoriról bármit… Esélytelen.Számomra amúgy azért (is) kérdőjel ez a névelhelyezeősdi-sorrendesdi, mert ugye a filmet az átlag embereknek csináljál, és se Józsikát, se Bobot, se Igort nem az viszi a moziba, hogy Michael Keaton/Rachel McAdams vagy Rachel McAdams/Michael Keaton.
5. zsedan:
Mert szerinted X ezer színészből aki Oscart nyer, az zseniális színész, de a másik négy, aki épp csak lecsúszik a díjról az kutyaütő, ugye? (Igazán kihalhatna már ez a magyar mentalitás, hogy csak az aranynak van értelme, ha csak ezüstöd van, akkor el is áshatod magad…)
17. Tod:
Én valószínűnek tartom, hogy ugyan az megy a nevekkel, mint a képekkel. Nyilván csak egy valaki lehet első helyen a képek tekintetében, és logikus, hogy a második legnagyobb akkor azt kérje, hogy “oké, legyen a képem csak a második helyen, de akkor a nevem viszont legyen az első helyen felsorolva.”
(Talán félreérthetően írtam a 19-ben:)
… X ezer színészből az a néhány aki Oscart nyer …
Cápi: Az átlagembert legtöbbször pont a színész viszi a moziba. Mondjuk ez a szuperhősfilmekkel épp változóban van…
Lényeg a lényeg, egy színész akkor lesz A-listás, ha az emberek nagy többsége úgy van a filmjeivel, hogy rossz úgy sem lehet.
Ezért igazából nem is kell emlékezned a plakátra, elég, ha vásárlás előtt beugrik pár jó emlék Stanley Tucci-ról. Rögtön van egy pozitív asszociáció. Még igazából a nevét sem kell tudnod, elég, ha beugrik az arca egy jó jelenetből. Ezért fontos a sorrend és a méret a plakáton.
Az pedig egy külön tudomány, hogy az ilyen sok, kb ugyanannyira híres ember közös játékára épülő filmeknél kit toljanak előtérbe. Már a castingnál elkeződik. Ha ebben a filmben lenne egy Brad Pitt, akkor ez a plakát egyáltalán nem így nézne ki.
Fishi: Igaz. De ez inkább egy tárgyalás, mintsem kérés.
Rimbow: A “Towering Inferno” kapcsán volt vita Steve McQueen és Paul Newman között. A megoldás végül nagyon ötletesre sikerült. Akit komolyan erdekel egy jelenség, nem csak értetlenül kiakad 100*+1-szer, annak itt a plakát linkje: http://www.impawards.com/1974/towering_inferno_xlg.html
McQueen az első, de Newman van a legmagasabban. Ego-fight.
anthony711: Ezt a vitát simán elhiszem. Mindkét színész életét olvastam és mindkettőt imádom, a régi időkből a legnagyobb kedvenceim közé tartoznak. Viszont mindenhol írták, hogy McQueen nagyon féltékeny volt Newman sikereire, ennek a filmnek a forgatásán sem voltak valami fényes viszonyban,sőt. De azért az ember csendben megjegyzi, hogy az ők, és más nagy színészek általad találónak nevezett “ego-figth”-juk művelése közben egymást akarják túlszárnyalni, amivel mi csak jól járunk. :)
Megoldom a problémát tök egyszerűen – mint mindig. A neveket nem a képek alá kell írni, hanem távolabb. Ha a képek fent vannak akkor a nevek menjenek a poszter alsó traktusába. Így már nem feltűnő a keveredés, nem néz ki idiótán.
Leave a Reply
Hirdetés
Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.
Elég kemény téma, részemről várós a film. ( A poszter is jó, csak Rachel McAdams kicsit pasis lett, Liev Schreiber meg tiszta Michael Keaton. :D )
Miért nem lehet a képek alá írni a szníész saját nevét… MIÉRT…
@Cápi: ez az Univerzum nagy rejtélye.
(Egyébként meg, aki ezt kitalálta, ugyanazt a büntetést érdemli mint a pedofil papok.)
Mcadamsnél azért vicces, hogy bafta award nomineet kellett odaírni, hogy beleilljen a képbe, közben az a rising star award volt, ami nem kritikai díj.
Mi a francnak írják oda jelöléseket? Nem nyerte meg ennyi
Cápi – Ez a mai trendi és kreatív Design része…
Mindenképp nézős, pláne ilyen szereplőgárdával.
a szerződés része ki milyen nagyságban és a név milyen sorrendben van, ne akadjatok már ki 100* is ezen.
De kiakadok, 100*+1-szerre is.
Mert egy irgalmatlan baromság.
Oké, legyen úgy, hogy a neveket milyen sorrendben teszik ki, de akkor a képet miért nem lehet fölé tenni?
Egyszerűen nevetséges.
A film egyébként teljesen érdektelen.
Mondjuk ebben a témában a pokoli leckénél jobb filmet nem igen csináltak és nem is fognak :)
Had akadjak már ki azon, amin akarok, köszi. Totálisan értelmetlen “dizájn”, annyi kreativitás szorult bele, mint egy pohár vízbe kb., még a csillogó darabkás poszterdilinél is rosszabb. Mindezek ellenére rettentő kíváncsi vagyok rá, hogy mi értelme van, így újra és újra felteszem a kérdést.
de ha tudjátok miért ilyen, akkor inkább el kéne fogadni és boldogabban élni, nem? tuti nem fog változni.
“a szerződés része ki milyen nagyságban és a név milyen sorrendben van”
Ezt nem értem. Itt a nagyság mit jelent? A filmben betöltött szerepe, vagy maga a színész eddigi filmben teljesített kvalitásai adják, hogy a sorrendben hol szerepeljen?
*Filmekben teljesített (így pontos)
a képet jelenti, a fejük nagyságát a poszteren.
Ha jól emlékszem egyszer egy poszter esetében volt olyan story, hogy két “nagy név” azon veszett össze, hogy ki kerüljön a sorrendben legelső helyre. Sajnos nem tudom már melyik film volt, de vicces.
A képek sorrendje és mérete valóban szerződés által adott.
A nevek összekeverése pszichológia. Hirtelen kiakadsz, mert látod, hogy a sorminta nem stimmel, ezért jobban megragad benned. Kiköthetnék, hogy a név a kép alatt legyen, de hülyék lennének. Sőt, így több fajta fontossági sorrendet is fel lehet állítani. Egy a képekkel, egy a nevekkel. Az alig olvasható kommentek a nevek felett már csak a ráadás: ha sikerül felkelteni az érdeklődésed, akkor közelebb kell sétálnod. Így a moziba beerőszakolt 10-20-30 plakátból csak egy van előtted.
Egyébként az sokkal érdekesebb kérdés, hogy mi alapján gondolják az egyik sorrendet a legjobbnak, milyen méretarányok legyenek stb.
Pár éve olvastam erről egy cikket valahol, de már nem találom…
Tod: na ez érdekes. Bár a jobban megragad részt én tagadon, ha 3 nap múlva bárki kérdezni, melyik film posztere volt, még talán tudnám, de hogy szereplőt említeni vagy magáról a sztoriról bármit… Esélytelen.Számomra amúgy azért (is) kérdőjel ez a névelhelyezeősdi-sorrendesdi, mert ugye a filmet az átlag embereknek csináljál, és se Józsikát, se Bobot, se Igort nem az viszi a moziba, hogy Michael Keaton/Rachel McAdams vagy Rachel McAdams/Michael Keaton.
5. zsedan:
Mert szerinted X ezer színészből aki Oscart nyer, az zseniális színész, de a másik négy, aki épp csak lecsúszik a díjról az kutyaütő, ugye? (Igazán kihalhatna már ez a magyar mentalitás, hogy csak az aranynak van értelme, ha csak ezüstöd van, akkor el is áshatod magad…)
17. Tod:
Én valószínűnek tartom, hogy ugyan az megy a nevekkel, mint a képekkel. Nyilván csak egy valaki lehet első helyen a képek tekintetében, és logikus, hogy a második legnagyobb akkor azt kérje, hogy “oké, legyen a képem csak a második helyen, de akkor a nevem viszont legyen az első helyen felsorolva.”
(Talán félreérthetően írtam a 19-ben:)
… X ezer színészből az a néhány aki Oscart nyer …
Cápi: Az átlagembert legtöbbször pont a színész viszi a moziba. Mondjuk ez a szuperhősfilmekkel épp változóban van…
Lényeg a lényeg, egy színész akkor lesz A-listás, ha az emberek nagy többsége úgy van a filmjeivel, hogy rossz úgy sem lehet.
Ezért igazából nem is kell emlékezned a plakátra, elég, ha vásárlás előtt beugrik pár jó emlék Stanley Tucci-ról. Rögtön van egy pozitív asszociáció. Még igazából a nevét sem kell tudnod, elég, ha beugrik az arca egy jó jelenetből. Ezért fontos a sorrend és a méret a plakáton.
Az pedig egy külön tudomány, hogy az ilyen sok, kb ugyanannyira híres ember közös játékára épülő filmeknél kit toljanak előtérbe. Már a castingnál elkeződik. Ha ebben a filmben lenne egy Brad Pitt, akkor ez a plakát egyáltalán nem így nézne ki.
Fishi: Igaz. De ez inkább egy tárgyalás, mintsem kérés.
Rimbow: A “Towering Inferno” kapcsán volt vita Steve McQueen és Paul Newman között. A megoldás végül nagyon ötletesre sikerült. Akit komolyan erdekel egy jelenség, nem csak értetlenül kiakad 100*+1-szer, annak itt a plakát linkje: http://www.impawards.com/1974/towering_inferno_xlg.html
McQueen az első, de Newman van a legmagasabban. Ego-fight.
anthony711: Ezt a vitát simán elhiszem. Mindkét színész életét olvastam és mindkettőt imádom, a régi időkből a legnagyobb kedvenceim közé tartoznak. Viszont mindenhol írták, hogy McQueen nagyon féltékeny volt Newman sikereire, ennek a filmnek a forgatásán sem voltak valami fényes viszonyban,sőt. De azért az ember csendben megjegyzi, hogy az ők, és más nagy színészek általad találónak nevezett “ego-figth”-juk művelése közben egymást akarják túlszárnyalni, amivel mi csak jól járunk. :)
Megoldom a problémát tök egyszerűen – mint mindig. A neveket nem a képek alá kell írni, hanem távolabb. Ha a képek fent vannak akkor a nevek menjenek a poszter alsó traktusába. Így már nem feltűnő a keveredés, nem néz ki idiótán.