Ezek elvileg a hivatalos BW változat kezdő percei. Ilyen az akció erős kontraszttal.
23 hozzászólás a “Ilyen a Logan fekete-fehérben” bejegyzéshez
Ez tök jó, de még mindig nem értem, hogy miben más, mintha leveszem a színeket és kicsit játszok a kontrasztarányokkal?
Az amerikai nezo nem tudja hogy kell aztat. Inkabb megveszi.
Ennek semmi értelme, csak rontja az élményt.
Ennek tényleg mi értelme? Még csak semmi plusz effektet sem raktak rá pl kidolgozott kontraszt, vagy hogy a vér színe megjelenik. Na úgy lenne bármiféle hangulata. De így tényleg azt kapod mintha levennéd a tvről/monitorról a színt. Ki az isten fogja így megnézni egyáltalán?
1-2 piros meg sárga színt belecsempésznek és perelhet Frank Miller :D
Sztem adja
“mintha leveszem a színeket és kicsit játszok a kontrasztarányokkal?”
mert nem olyanra kevered, mint a rendező gondolta? ezerféle fekete-fehér van, kicsit máshogy állítod és máris nem az amit akart. ha a Zoli-változatra vagy kíváncsi, akkor tedd azt amit írtál :D
Nagyon más a hangulata, de nem lesz ez rossz. Csak tényleg más élmény.
Akinek meg nem tetszik az nem nézi meg így. Én se pörögtem rá, de benne lesz a korong a steelbook kiadásban, így bepróbálom majd.
Tökéletes.
Gondolom a kommetelők 70% tini és nem érti miért az. Azért mert szebb. Fekete-fehérben. MInt a Mad Max Fury Road. Csak nem letöltve kell nézni 360p formátumban…
Jol van aleksander, akkor te majd megveszed a nyugdijbol a fekete-feheret.
Sanyi, 41 vagyok es nem fogott meg a fekete-feher. ;) Keress mashogy fogast a nepen. Probald be mondjuk azt, hogy kreten, akinek nem jon be.
Fekete-fehér vagy nem fekete-fehér, minnyá’ szétcsapok köztetek! :D
Én úgy gondolom hogy a fejete-fehér filmeket máshogy rögzítik, mint egy színes filmet, alapvetően más fényviszonyokat/világítást és kompozíciókat kell használniuk hogy megteremtsék az jelenet atmoszféráját.
Ezért semmi értelme ennek a konverziónak, egyszerű parasztvakításnak tartom. A színesen rögzített film nem lehet teljes értékű fekete-fehér film, ha elveszem a színeket és ez fordítva is igaz.
Jóindulatúan úgy gondolom, hogy ennek a változatnak az elkészüléséről a kiadó döntött és nem a rendező autonóm döntése volt, már ha azt feltételezzük, hogy adott rendező felelősnek érzi magát a termékéért.
Csak a sok pénznél jöbb a még több pénz, ugye, kedves Marvel?
‘Azt monduk, Hugh Jackmant már nem láthatjátok többet rozsomákként? Dehogynem!! Itt van fekete-fehérben is! Vegyétek, vigyétek!’
Mondjuk próbáljátok ki pl. egy egyszerű képszerkesztőben, hogy fogtok egy tetszőleges képet és lehúzzátok róla a színeket. Ezután fogjátok az eredeti képet még egyszer, cseréljétek fel rajta a színeket és utána csináljatok belőle fekete-fehéret.
Hát, nagyon nem ugyanaz lesz, de erről kérdezzétek pl. Bélát.
Na, mivel álmatlanságban szenvedek, csináltam egy ilyet gyorsan. Itt a színcsatornák felcserélésével játszadoztam csak, hozzá sem nyúltam a fényerőhöz és a kontraszthoz. Valamelyik úgy néz ki, mintha a Szaharában készült volna, valamelyik meg úgy, mintha mindjárt lecsapna a vihar:
“Jóindulatúan úgy gondolom, hogy ennek a változatnak az elkészüléséről a kiadó döntött és nem a rendező”
de hát a rendező akarta? Kb. három ilyen filmről tudunk az utóbbi években, ahol pont a színekről döntött a stúdió, és a rendező mást akart: The Mist, Mad Max Fury és ez. Talán volt még valami, de ezek a nagyon ismertek.
“Én úgy gondolom hogy a fejete-fehér filmeket máshogy rögzítik, mint egy színes filmet”
Ugyanúgy rögzítik, leegyszerűsítve a képek megkomponálásánál kell másra figyelniük. És ha Mangold azt állítja, hogy ő fekete-fehérben képzelte el, akkor valszeg figyelt is rá. Kamerailag 2017-ben mindenki ugyanazt használja blockbusternél.
“Csak a sok pénznél jöbb a még több pénz, ugye, kedves Marvel?”
A filmet a FOX készítette, a Marvel semmilyen módon nem szólt bele a kreatív részbe.
Szinesben sokkal jobb volt ez a jelenet.
Én örülök, hogy nem lett fekete-fehér alapból, így is egy hétig lelkibeteg voltam ettől a filmtől.
A Mistet én is olvastam, ott az 50-es évekbeli inváziós, szörnyes filmek hangulatát akarta a rendező megidézni eredetileg. A Mad Maxnél meg jó is, hogy nem engedték, szerintem a színvilága rettentően sokat adott az atmoszférához. Miután először láttam, megnéztem a 2-őt közvetlenül, és tisztára egy fanmade youtube filmnek tűnt. És nem lehet a kisebb büdzsére, vagy a régebbi technikára fogni. Egyszerűen a színvilág teljesen más hangulatot teremtett.
Felkeszul: nemafilmes valtozat!
Gábor Vajda
Köszi a szemléltetést!
DH: Igen az kéne még xD
Hahh nem hatott meg, nálam alapból fekete – fehér minden – Junoszt 402.
Leave a Reply
Hirdetés
Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.
Ez tök jó, de még mindig nem értem, hogy miben más, mintha leveszem a színeket és kicsit játszok a kontrasztarányokkal?
Az amerikai nezo nem tudja hogy kell aztat. Inkabb megveszi.
Ennek semmi értelme, csak rontja az élményt.
Ennek tényleg mi értelme? Még csak semmi plusz effektet sem raktak rá pl kidolgozott kontraszt, vagy hogy a vér színe megjelenik. Na úgy lenne bármiféle hangulata. De így tényleg azt kapod mintha levennéd a tvről/monitorról a színt. Ki az isten fogja így megnézni egyáltalán?
1-2 piros meg sárga színt belecsempésznek és perelhet Frank Miller :D
Sztem adja
“mintha leveszem a színeket és kicsit játszok a kontrasztarányokkal?”
mert nem olyanra kevered, mint a rendező gondolta? ezerféle fekete-fehér van, kicsit máshogy állítod és máris nem az amit akart. ha a Zoli-változatra vagy kíváncsi, akkor tedd azt amit írtál :D
Nagyon más a hangulata, de nem lesz ez rossz. Csak tényleg más élmény.
Akinek meg nem tetszik az nem nézi meg így. Én se pörögtem rá, de benne lesz a korong a steelbook kiadásban, így bepróbálom majd.
Tökéletes.
Gondolom a kommetelők 70% tini és nem érti miért az. Azért mert szebb. Fekete-fehérben. MInt a Mad Max Fury Road. Csak nem letöltve kell nézni 360p formátumban…
Jol van aleksander, akkor te majd megveszed a nyugdijbol a fekete-feheret.
Sanyi, 41 vagyok es nem fogott meg a fekete-feher. ;) Keress mashogy fogast a nepen. Probald be mondjuk azt, hogy kreten, akinek nem jon be.
Fekete-fehér vagy nem fekete-fehér, minnyá’ szétcsapok köztetek! :D
Én úgy gondolom hogy a fejete-fehér filmeket máshogy rögzítik, mint egy színes filmet, alapvetően más fényviszonyokat/világítást és kompozíciókat kell használniuk hogy megteremtsék az jelenet atmoszféráját.
Ezért semmi értelme ennek a konverziónak, egyszerű parasztvakításnak tartom. A színesen rögzített film nem lehet teljes értékű fekete-fehér film, ha elveszem a színeket és ez fordítva is igaz.
Jóindulatúan úgy gondolom, hogy ennek a változatnak az elkészüléséről a kiadó döntött és nem a rendező autonóm döntése volt, már ha azt feltételezzük, hogy adott rendező felelősnek érzi magát a termékéért.
Csak a sok pénznél jöbb a még több pénz, ugye, kedves Marvel?
‘Azt monduk, Hugh Jackmant már nem láthatjátok többet rozsomákként? Dehogynem!! Itt van fekete-fehérben is! Vegyétek, vigyétek!’
Mondjuk próbáljátok ki pl. egy egyszerű képszerkesztőben, hogy fogtok egy tetszőleges képet és lehúzzátok róla a színeket. Ezután fogjátok az eredeti képet még egyszer, cseréljétek fel rajta a színeket és utána csináljatok belőle fekete-fehéret.
Hát, nagyon nem ugyanaz lesz, de erről kérdezzétek pl. Bélát.
Na, mivel álmatlanságban szenvedek, csináltam egy ilyet gyorsan. Itt a színcsatornák felcserélésével játszadoztam csak, hozzá sem nyúltam a fényerőhöz és a kontraszthoz. Valamelyik úgy néz ki, mintha a Szaharában készült volna, valamelyik meg úgy, mintha mindjárt lecsapna a vihar:
https://imgur.com/a/K3eft
“Jóindulatúan úgy gondolom, hogy ennek a változatnak az elkészüléséről a kiadó döntött és nem a rendező”
de hát a rendező akarta? Kb. három ilyen filmről tudunk az utóbbi években, ahol pont a színekről döntött a stúdió, és a rendező mást akart: The Mist, Mad Max Fury és ez. Talán volt még valami, de ezek a nagyon ismertek.
“Én úgy gondolom hogy a fejete-fehér filmeket máshogy rögzítik, mint egy színes filmet”
Ugyanúgy rögzítik, leegyszerűsítve a képek megkomponálásánál kell másra figyelniük. És ha Mangold azt állítja, hogy ő fekete-fehérben képzelte el, akkor valszeg figyelt is rá. Kamerailag 2017-ben mindenki ugyanazt használja blockbusternél.
“Csak a sok pénznél jöbb a még több pénz, ugye, kedves Marvel?”
A filmet a FOX készítette, a Marvel semmilyen módon nem szólt bele a kreatív részbe.
Szinesben sokkal jobb volt ez a jelenet.
Én örülök, hogy nem lett fekete-fehér alapból, így is egy hétig lelkibeteg voltam ettől a filmtől.
A Mistet én is olvastam, ott az 50-es évekbeli inváziós, szörnyes filmek hangulatát akarta a rendező megidézni eredetileg. A Mad Maxnél meg jó is, hogy nem engedték, szerintem a színvilága rettentően sokat adott az atmoszférához. Miután először láttam, megnéztem a 2-őt közvetlenül, és tisztára egy fanmade youtube filmnek tűnt. És nem lehet a kisebb büdzsére, vagy a régebbi technikára fogni. Egyszerűen a színvilág teljesen más hangulatot teremtett.
Felkeszul: nemafilmes valtozat!
Gábor Vajda
Köszi a szemléltetést!
DH: Igen az kéne még xD
Hahh nem hatott meg, nálam alapból fekete – fehér minden – Junoszt 402.