Bevételek: a Bad Boys dominálta a januárt

A másfél hete levő hétvégét is nyerték Will Smith-ék, meg a mostanin, a harmadik hetükben is az élre kerültek. Ezzel a Bad Boys 4 lyfe csak otthon már 148 milliónál jár, összesítve 292-nél. A folytatás immáron egyértelmű, nagyon jól tartotta magát a film, és Smith-nek is kell már valami franchise tényleg újra. Hogy mik voltak a kihívói?

Ritchie, McConaughey, Hunnam

Másfél hete a The Gentlemen lépett színre, Guy Ritchie “toff guys productionje”, ami ugye a rendező visszatérése a gengszteres zsánerhez. A film Amerikában 11 millióval nyitott, ami az elemzők szerint elmegy kategória. A reklám volt a legtöbb a filmnél elvileg. Viszont jó hír, hogy a Gentlemen jól tartja magát, bár nem magasról, de kicsit esett, talán valami hosszabb lecsengés benne van-lenne. Örülnék, de erről majd a kritikában. (Ugye itthon 1 héttel az Amerikai premier után került a mozikba.) Két hétvége után összesítve 48 milliónál jár a film.

Nagyjából csak a Gentlemen hívta ki tényleg a hóra a rosszfiúkat. Ezen kívül az 1917 tartotta magát derekasan, ha nem is az élen, de lapátolja a pénzt, csak Amerikában már 100 millió felett van, ami egy Oscar jelölthöz képest szép teljesítmény (csak félkomolyan mondom, mivel a Little Woman is ehhez közelít, pedig az tisztán dráma). Összesítve 248-nál jár. Jöhet a folytatás, az 1918. Persze csak hülyülök, de valójában teljesen jó jel, hogy felnőtteknek készült nem létező franchise-os zsánerdarabok is meg tudnak élni a mozikban, talán többel próbálkoznak majd a stúdiók.

A Jumanji: The Next Levelnél mondanom sem kell, hogy szintén remekül tartja magát, hiszen a Dolittle hatalmas bukta, így családi nagyfilmként dominálhatja a piacot. Amerikában 291 millió eddig, ami 100 millióval az előző alatt van, de a világpiaci majdnem 800 millióval a 125 milliós készítési költség és a reklám már megvan, méghozzá durva haszonnal.

Ezen kívül még megvan az utóbbi hetek legnagyobb vesztese: The Rhythm Section. A Blake Lively főszereplésével 50 millióból készült akciófilm 2,7 millióval nyitott. Ezt sehogy sem lehet szépíteni, de szerintem a stúdió is érezte, és most nem is csak a bemutató dátumára gondolok, de a reklámköltésük sem volt nagy. Plusz még érdekesebb lehet a Gretel & Hansel, ami egy kisebb horror a Grimm mesére építve, és 6 milliós kezdéssel, ami még elmegy kategória, de a közepes értékelések nem túl hosszú jövőt jósolnak neki, főleg, hogy érkezik az Invisible Man nemsokára, amit a Super Bowl alatt reklámoztak.

Ja igen, a Rise of Skywalker átlépte az 1 milliárdot. (A Last Jedi 1,3 milliárddal végzett anno, a Force Awakens 2-vel, szóval megy lefelé a buli.)

A mostani hétvége amerikai bevételei:

  • Bad Boys For Life – $17,682,959 – össz: $148,059,490
  • 1917 – $9,497,235 – össz: $119,083,624
  • Dolittle – $7,593,865 – össz: $55,112,685
  • Gretel & Hansel – $6,154,007 – össz: $6,154,007
  • Jumanji: The Next Level – $6,000,181 – össz: $291,217,334
  • The Gentlemen – $5,608,398 – össz: $20,039,487
  • Star Wars: The Rise of Skywalker – $3,212,883 – össz: $507,075,904
  • Little Women – $3,073,922 – össz: $98,829,554
  • The Turning – $3,011,025 – össz: $11,666,465
  • The Rhythm Section – $2,715,384 – össz: $2,715,38

5 hozzászólás a “Bevételek: a Bad Boys dominálta a januárt” bejegyzéshez

  1. Nem nyelvtannáciskodásból:Smithék a helyes forma. A Smith-szék az annyi, mintha azt írtad volna: Kovács-csék. Ott is Kovácsékat írsz. :)

  2. Most tényleg nyelvtannáciskodtok itt? Sose értettem az ilyesmit. Ha érthető miről van szó, akkor minek ez a kukacoskodás? Ez nem az Édes anyanyelvünk helyesírási verseny. Ha tényekben vagy, nevekben, címekben van elírás oké, de ezt csak az nem értette, aki nem akarta.

    Nem szoktam Humant védeni, de ez tényleg hülyeség, amit csináltok.

    Téma ON:

    Én örülök a Bad Boys 3 sikereinek. A film nem volt kimagasló, jobbak a korábbiak, de legalább egy olyan sikerfilm, ami valamennyire visszahozta a régi idők emlékét és így mert véres és trágár lenni. Szóval, remélem közel lesz a 400 is a végére.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.