Barbie ÉS Oppenheimer a pénztáraknál

Ha box office sucker vagy, akkor ez a hétvége olyat produkált, mintha egyszerre lett volna VB, EB, BL döntő fociban és még a meccsek is jók lettek volna (legalább is elmondás szerint, mert személyes tapasztalatból még nem tudom).

Az amerikai box office történetében eddig mindössze három olyan hétvége volt, amikor a teljes bevétel megugrotta volna a 300 milliót – nyilván ez az elmúlt évek nagyágyúinak köszönhetően, az Avengers Infinity War, Endgame és a The Force Awakens idején. Ehhez jön most egy Nolan film és a Barbie hétvégéje, amelyeknél nyilván lehetett komoly sikert előrevetíteni, de még a legoptimistább becslések sem kerültek ennek a közelébe.  

Hónapról hónapra, az első trailert követően pedig pláne kezdett megugrani a Barbie mozi reputációja, hogy valami tényleg elszállt, különleges darab lesz (minimum vizuálisan), de tegyük azért hozzá, hogy a 145 millió dolláros költségvetés így is rizikósnak tűnt. Persze a Mario már idén bizonyított, hogy egy mindenki által ismert és közismert játék brandje mekkorát tud menni a mozis piacon is, de láttuk azért ennek az ellenkezőjét is többször, pl. a G.I. Joe filmektől soha nem szakadtak be a pénztárak, inkább csak tisztességesen helyt álltak. A Barbie messzebbre ment, nagyon széles közönséghez ért el, és a hihetetlen hype mellett egy trendi event mozivá nőtte ki magát, amiről ha lemaradsz, akkor totál nem vagy menő. Azt a vonalat meg ne kezdjük el, hogy Robbie, meg Gosling bevitte a nézőket a moziba ilyen mértékben, mert egyikük sem képes több tízmilliós nagyságrendben rajongótáborokat megmozgatni. Lényeg a lényeg, otthon 162 millió lett a vége, globálisan pedig 350 milliónál tart egy hétvége után. Értelmezhetetlen.

És valamilyen szinten az az Oppenheimer sikere is, hiszen Nolantől mindenki csinos bevételeket vár természetesen, de annak a mértéke sem mindegy, emiatt visszafogottan 50 millió környékére lőtték be korábban a nyitó hétvégét, ami 82 lett Amerikában, 180 globálisan. Azt azért megkockáztatnám, hogy ha a Barbie nem megy ekkorát, akkor most az Oppenheimer miatt is sokan kapkodnák a levegőt, hogy mi is történt itt a kasszáknál, hiszen a téma komorsága, a játékidő hossza, a nem éppen kommersz narratíva ellenére Nolan mozija durván felülteljesített. A nyitása lenyomta az Inceptiont és az Interstellart is, gyakorlatilag minden filmét felülmúlta, kivéve a The Dark Knightot és a The Dark Knight Rises-t.

Aki meg az egész sztori vesztese, az szegény Mission Impossible, hiszen egy hete még én is azon röhögtem, hogy nem fogja taccsra vágni ez a konkurencia, de gyakorlatilag a komplett közönséget elcsalta ez a két mozi. A Dead Reckoning 64 százalékot esett, de talán a következő hetekben magára talál, miközben a harmadik hetében járó (múlt héten részletesebben kibontott) Sound of Freedom beelőzte és már 124 milliónál jár. 

A hétvége amerikai bevételei:

  1. Barbie – $162,022,044 – össz: $162,022,044
  2. Oppenheimer – $82,455,420 – össz: $82,455,420
  3. Sound of Freedom – $19,825,575 – össz: $124,433,512
  4. Mission: Impossible Dead Reckoning Part One – $19,354,511 – össz: $118,607,980
  5. Indiana Jones and the Dial of Destiny – $6,678,501 – össz: $158,997,363
  6. Insidious: The Red Door – $6,635,210 – össz: $71,136,883
  7. Elemental – $5,723,492 – össz: $137,157,319
  8. Spider-Man: Across the Spider-Verse – $2,883,624 – össz: $375,277,893
  9. Transformers: Rise of the Beasts – $1,141,806 – össz: $155,664,410

56 hozzászólás a “Barbie ÉS Oppenheimer a pénztáraknál” bejegyzéshez

  1. Azért van remény. :)

    Én örülök ennek az egésznek. Még a Cruise-os “mellékvonalnak is”.

    Jó azt látni, hogy két ilyen film, ekkora sikert képes elérni. Az Oppenheimer-re megyünk mi is, mert nekem Nolan A rendező. A Barbie meg romantikusan aranyos, hogy ekkora siker. :)

    Jó ez az egész. Végre nem csak a kommersz f*s filmek kaszálnak.

  2. Én is tökre örülök az egésznek, két “eredeti” film rég ment már ekkorát – ha már egyáltalán volt ilyen.
    Barbiet tegnap néztük, nagyon jól kikapcsolt, kellően meta, jók az alakítások, szuperül kreatív kis film volt, megérdemelte (btw lesz róla kritika?).
    Oppenheimerre feladtuk az IMAXbe foglalást, uh kénytelen leszek beérni egy mezei mozis megtekintéssel.

  3. Beteg dolog volt az év talán 3 legnagyobb filmes dobását egyszerre/egymást követő hetekre időzíteni. Barbie időzítése magyarázható a Warner bosszújaként Nolan elpártolása miatt.

    De a Mission Impossible-vel kapcsolatos döntéseket a filmsorozat rajongójaként egyszerűen nem tudom hova tenni. Az időzítése is rossz, a reklamkampány is csendes volt, a két részre osztott befejező rész ötlete is inkább visszatartja talán a nézőket..szerintem száz milliókban mérhető összeget buktak a rossz döntéseik sorával.

  4. A Mission Impossible-t egyszerűen azért hagytam ki, mert nem fogok 2 évet várni a folytatásra. Motoros ugratás ide, vagy oda. Barbie nem az én világom, bombáshoz hozzátettem kicsit. Megérdemlik a sikert, nekem is felüdülés, hogy végre egyedi és nem unalomig koptatott frencsájz filmek aratnak. Jöhetne még több ilyen hétvége.

  5. “Az időzítése is rossz, a reklamkampány is csendes volt”

    több hype videó jött hozzá, mint a Barbiehoz.

  6. “A Mission Impossible-t egyszerűen azért hagytam ki, mert nem fogok 2 évet várni a folytatásra. ”

    ez csak akkor ér, ha a következő rész premierje előtt pótolod csak!

  7. Leírod, hogy miért is lehet sikeres a Barbie, nagy a hype, erre a bekezdés végén: “Értelmezhetetlen.” Ez meg nekem értelmezhetetlen :D
    Kilométerekről látszott, hogy ez durrantani fog.
    Robbie nevét meg szerintem eléggé megjegyezték az emberek, legalábbis a környezetemben ezt veszem észre, ő is vonzza a nézőket. Persze most kiborultam sokadjára azon, hogy az átlag néző képtelen neveket megjegyezni. Mentek az előzetesek és innen-onnan ment a beüvöltözés, mikor felismerték egy-egy színész arcát hogy Stranger Things!, ez az izés filmben volt stb. Tökre szekunder szégyenérzetem van ilyenkor.

  8. Ez még semmi vazze. Jelen állás szerint a Mission Impossible folytatás jövőre június 28. premier. No most. Egy héttel előtte Inside Out folytatás, egy héttel utánna Despicable Me 4 és Lion King 2. Csak aki nem tudná a Inside Out 860 milliót hozott, Despicable Me 3 1 milliárdot a Lion King pedig 1,6 milliárdot. A Mission Impossible 8 is megint megszívja.

  9. “Robbie nevét meg szerintem eléggé megjegyezték az emberek, legalábbis a környezetemben ezt veszem észre, ő is vonzza a nézőket.”

    Tavaly irgalmatlan buktákban szerepelt. Amsterdam, Babylon

  10. johndoe4: ha októberig tart a sztrájk akkor a jövő évi listát kidobhatod. De azok akkor is gyerekfilmek, a Barbiek Curise Oppenheimeréhez ;) Mármint sima counter programming mesék közé tenni.

  11. Hádész:

    “Leírod, hogy miért is lehet sikeres a Barbie, nagy a hype, erre a bekezdés végén: “Értelmezhetetlen.” Ez meg nekem értelmezhetetlen :D”

    1. leírom, hogy a siker mértéke értelmezhetetlen
    2. leírom, hogy felülmúlt minden előzetes becslést, még a hétvégi becslés és a hétfőn kalkulált aktuális számokhoz képest is hozott plusz 5%-ot, ami szokatlanul nagy eltérés.

    -> mindenkit meglepett, hogy ekkorát (még egyszer: EKKORÁT) durrant. vagyis:

    “Kilométerekről látszott, hogy ez durrantani fog.”

    téged leszámítva.

  12. Human:

    “Tom Cruise látta, hogy ez lesz, ezért volt kiborulva pár hete :)”

    amúgy igen, nem véletlen van ő Hollywoodban és nem én :) de sok helyen olvastam én is, hogy nem lesz itt hetekig konkurencia, úgyhogy nagyon szépen elmegy surranópályán sokáig…erre tényleg joggal anyázott.

  13. @Hádész
    Margot Robbie nem nézőmágnes. Nézd meg az utóbbi években hogyan teljesítettek a filmjei, vagy bukás, vagy nagyon mérsékelt siker. Ne akard bemagyarázni, hogy Robbie neve igenis nézőmágnes és miatta mennek a moziba az emberek. Nem így van. A név ismertség egy dolog, az pedig egy másik, hogy jellemzően moziba tudja-e csábítani a nézőket.
    ““Értelmezhetetlen.” Ez meg nekem értelmezhetetlen :D”
    Ezen neked mi az értelmezhetetlen? Igen, nagyot ment a hype, olyan 100 körüli nyitást prognosztizáltak. Az értelmezhetetlen, hogy ekkorát durrant. Ezt nem érted? Még csütörtökön, pénteken is óvatosabb jóslásokba bocsátkoztak, sőt a vasárnapi prognozis 155 millió volt. Erre hétfőn kiderült, hogy valójában 162, vagyis még 7 millióval rávert az optimista előrejelzésekre. Én azt nem értem, miért értelmezhetetlen neked mindez?

  14. Értelmezhetetlen, hogy miért értelmezhetetlen az értelmezhetetlen :-P

    Örülök, hogy végre ilyen filmek is szép sikereket érnek el! Már vártam a posztot, kíváncsi voltam abelh hogyan fogja tálalni :-)
    Ezt olvastam, itt érdekes dolgokat sorol fel:
    https://twitter.com/jonathanmb32/status/1683126471991218176

    Kíváncsi leszek a lefutásokra is, hogy vajon a nagy hype miatt volt csak erős a nyitás, vagy szépen fogják tartani magukat.

  15. Barbie-nak és Oppenheimernek iszonyú jót tett az összekapcsolódó, és egy ponton önjáróvá vált kampány. TikTok, Instagram, Facebook, Twitter… izé X, Pinterest, minden csordultig van virális Barbenheimer-tartalmakkal. Mémek, gifek, nézők videói, cosplay cuccok, tömérdek vizuális hülyéskedés. Mindkettő sokat nyert vele, de azért megnéztem volna őket, ha egyedül, a hype nélkül mennek moziba. A Barbie szerintem még így is ment volna, ha nem is ennyire, de az Oppenheimer tuti nem futna ekkorát.

  16. vagy pont az Oppenheimer még nagyobbat menne, annyira ki vannak már éhezve a népek egy jó filmre az elmúlt iszonyat közepeseket szállító nyár után.

    hasraütés tippet könnyű írni :D

  17. Hát ennél is nagyobbat biztos, hogy nem. Eleve kicsi szám az a bizonyos “népek”, akik jó filmre éheznek, legalábbis biztos, hogy nem ekkora tömeg. :) Pont a Nolan többi filmjének (Batman-sikereket leszámítva) szerényebb nyitása mutatja sztem, hogy reálisan mennyi potencia van benne plusz marketinghúzás nélkül. Nyilván azt sem szabad elfelejteni, hogy mindkét film egyedi és jó, de azért inkább a FOMO meg a marketing itt a plusz faktor.

  18. abelh, Endymion: Hát számokat nem nézegettem, de elég nagy volt a hype a (közösségi) médiában, az emberek is eléggé rápörögtek, sokan már hónapokkal korábban azt tervezték ismerősi körben, hogy mennek egyen rózsaszínbe öltözve, olyanok is, akik amúgy ritkán járnak moziba. Szóval nem pár előzetes becslést kellett volna nézni, hanem nyitott szemmel járni a való világban. Nehogy az legyen már értelmezhetetlen, hogy páran elszámolták magukat meg mást jósolgattak, mintha ilyen még nem fordult volna elő. Top Gun 2-n is mindenki meglepődött tavaly.

  19. Megyeszékhely,CC,4 nagyterem,a többi 6 kicsi.A Mission Impossible a vetítése második(!!!) hetében átköltözött az egyik kisterembe,a fentebb említett két film teljesen kiszorította,így már számomra érdektelenné vált moziban nézni.

  20. Örülök az Oppenheimernek, most jövök a filmről, megérdemelt a siker! Félig tele volt a nagyobb terem Győrben fél 5-kor.

  21. A Barbie hypot én sem értem, ez egy 14-15 éves kislányoknak készült film. Engem személy szerint egyáltalán nem érdekel, hiába a rendezőnő. Ezek szerint a célközönségnél nagyon betalált a film, ahogy írta Human, ha nem láttad moziban, akkor nem vagy menő a tini körökben:), plusz anyuka, apuka is megy a gyerekkel. Múlt héten voltam Imax vetítésen,az Oppenheimeren, azta mindenit, ha nem látom el sem hiszem, kígyózott a sor a Barbie filmre, de mind ahogy előbb írtam kislányok, és az összes rózsaszínben, az egész Aréna pláza rózsaszínben szaladgáló gyerekekkel volt tele. le is fotóztam:)

  22. Én totál nem vagyok menő és nem is akarok az lenni, ha a Barbie a mérce!! Az Oppenheimert majd pótolom.

  23. @Outcast. Ha nem láttad a Barbiet akkor miért írsz ilyen bődületes baromságot? Egyáltalán nem gyerekeknek szól a Barbie.. Csak sokan azt hitték, ahogy ezek szerint Te is. Nézd meg, hogy legalább gondolkodj kicsit mielőtt billentyűt ragadsz…

  24. Hádész: azt amikor meg hypenak érzel egy filmet és bukik, akkor is így pattogsz? Nem fogod fel, hogy az elemzők ezt is nézik, a közösségi médiát (sőt a berbenheimer hype több mint a felét a reklámcég generálta valszeg), és az alapján is tippelik mit hoz majd, amit felülmúlt, ilyen is előfordul. Te nem tudod számszerűsíteni amit magad körül láttál, így persze, hogy utólag “egyértelmű volt, mindenki más helikopter”

  25. “Állítólag a Barbie full nem gyerekeknek szól amúgy.”

    dehogynem, ez az egyik baja is a filmnek, mindenkinek szól aztán olyan szájbarágós, mint egy tanmese, így a 12 éves lány és a 35 éves anyja is simán felfogja a nagy részét.

  26. “így a 12 éves lány és a 35 éves anyja is simán felfogja a nagy részét.”- mondjuk ez pont miért “baj”, fel nem foghatom.

  27. A Barbie-t én azért néztem meg, mert nem hittem el, hogy Margot Robbie bevállalna egy 10 év alatti kislányoknak szóló filmet, tehát sejtettem, hogy érdekes mozi lesz.
    Ezenkívül az is vonzott, hogy Godling sem szokott gagyi filmeket vállalni. Aztán megnéztem a rendező nevét, ami szintén adott egy löketet. Egy ideig vívódtam még, de aztán Robbie kisugárzása miatt muszáj volt megnézni.:)
    Nem csalódtam, nekem nagyon betalált, a feleségemnek meg brutálisan.

  28. human: Nem én érzem hypenak, hanem ezt látom magam körül, szerintem legutóbb az Avengers filmeknél láttam ekkora rápörgést. Sehol nem írtam, hogy mindenki helikopter. Rosszul becsültek az elemzők, és ezt ti értelmezhetetlennek állítjátok be, mintha annak mindenképp be kéne jönnie, pedig az csak egy tipp.

  29. Mi lenne, ha civakodás helyett inkább örülnénk annak, hogy mindkét film jobban nyitott, mint várták? Nekem tetszett az egymást erősítő kampány és hogy mindenki megtalálhatta a neki tetsző filmet. Lesz, aki csak az egyiknek célcsoportja, de olyan is, aki mindkettőt meg fogja nézni.
    Jómagam az Oppenheimert tegnap láttam (kifejezetten érdekesnek találtam a témát és hogy O. utóéletével is foglalkozik), holnap pedig Barbie filmet nézek (kifejezetten szeretem Greta Gerwig rendezéseit és mert nem árt kicsit kilazulni az O. után)

  30. “mondjuk ez pont miért “baj”, fel nem foghatom.”

    akkor gondolkozz még rajta. nyilván az nem baj, hogy 12 évesek is értik, de eléggé egyszerűen mondja a fontos üzenetét a film, nincs semmi csomagolás, ami engem kicsit untatott. Arról ne is beszéljünk, hogy a való világban játszódó rész úgy néz ki, mint egy Netflix film. Azt elismerem, hogy a Barbieland ötletes.

  31. “és ezt ti értelmezhetetlennek állítjátok be, mintha annak mindenképp be kéne jönnie, pedig az csak egy tipp.”

    de te sem előtte tippelted, ezért nem értem mit lovagolsz rajta, hogy háhá az elemzők alullőtték. Konkrétan ezt írtad “Kilométerekről látszott, hogy ez durrantani fog.”, amikor azt mindenki tudta, hogy durranni fog, 100 milliókat tippeltek egy BARBIE filmnek, értsd meg, majdnem a dupláját, mint egy Transformers film hozott idén, vagy annyit amennyit az előző női rendezős siker, a Wonder Woman hozott az első hétvégéjén, ami egy képregényfilm abból az időből amikor azok még jobban mentek, ide tették előzetesen a Barbiet, egy sikeres képregényfilmhez!!, ehhez képest értelmezhetetlen, hogy mennyivel lépte túl.

    És a nagy elemzésedben előtted, hogy Robbie miatt “Robbie nevét meg szerintem eléggé megjegyezték az emberek, legalábbis a környezetemben ezt veszem észre, ő is vonzza a nézőket” amikor Robbie filmjei folyamat buknak vagy alulteljesítenek, hiába rohadt jók és jó színésznő. Ezért komolytalan, amit művelsz.

  32. @Hádész: Számomra az értelmezhetetlen, hogy lassan az értelmezhetetlen szóra építetek fel egy értelmezhetetlen virtuális életet. Megugrotta a becsléseket, ennyi a lényeg, amit meg itt ott hallani a Barbie-ról az alapján értelmezhetetlen hogy ennyit hoz. Hogy ezt miért nem lehet értelmezni az tényleg értelmezhetetlen.

  33. A dupláért meg bocs, de Margot Robbie legnagyobbat a Wolf of Wall Street-es meztelenkedéssel meg cicababáskodással hozott, az előtt meg azóta sem örvend ő akkora népszerűségnek hogy több száz milliós bevételt hozzon csak ő…

  34. Barbie nem gyerekeknek szól, a tinédzsereknek már igen, de nem a gyerekeknek. Egy 5-10 éves gyerek semmit nem fog érteni belőle.

    Azt meg nem értem, hogy miért kellene csomagolás? A való világ meg minimalista lett okkal.

    olyan érzésem van, hogy neked nem jött be annyira és emiatt mindenhol hibákat keresel benne.

  35. Human: Nem volt az leszólás, vagy akkor félreérthető voltam. Sztem amúgy nem annyira légből kapott, kicsi esélyt látok rá, hogy az Oppenheimer önmagában ekkorát menne, hiába jó film, hiába aktuális valamennyire a téma, és hiába erős a promója önmagában is – pl. videókat, interjúkat látni Nolannel (!!), amelyekben ráadásul nevet, hülyéskedik a színészeivel, ami azért baromi ritka nála. :D Ez egy nagyon izgalmas marketingesemény, amikor két film kvázi konkurencia, de egymást erősítik, és ahogy abelh is írja, trendi event mozivá válnak együtt. Én nem is tudom, láttam-e már hasonlót, ti igen? Talán a Last of Us ment ekkorát online utoljára. De most akkora a hype, hogy nemcsak magánemberek, de kisebb-nagyobb márkák is beleálltak, nyilván a Barbenheimer-hangulatból mindenki akar magának egy morzsát, ezért a social media tele van fekete-rózsaszín cipőreklámokkal, könyvválogatásokkal stb. Joker idején volt még hasonló pörgés. Nagyon kíváncsi vagyok, mikor és mennyire fog ez bezuhanni.

  36. Na elnyelte a kommentemet a spamfilter, pedig csak egy twitter thread linkjét raktam be, ahol még több érdekességet írnak a hétvégi bevételekről.

    Szóval szerintem abelh nem lőttél nagyon mellé a nyitómondatoddal :-)

    Érdekes, lesz, hogy vajon milyen lefutása lesz a két filmnek. Csinál-e valamelyik egy Suicide Squad-ot, vagy szépen tartani fogják magukat.
    Én nagyobb visszaesést tippelnék mindkettőnek, de főleg a Barbinak (amihez szerintem nem kell nagy jóstehetség, mert nagyon magasan van a léc most)

    De örülök, hogy két ilyen film ezekben az időkben tud így domborítani! Ez mindenképp egy kis remény, hogy lesznek még értelmes filmeg a blockbuster szezonban is.

  37. Én viszont totál hozzá nem értőként a Barbie-nak tippelek egy szép, lassú lefutást. Mi hatan szerettük volna megnézni Budapesten, munka utáni idősávban nem volt egymás mellé 6 hely, így most várunk. Igen, ilyen rózsaszín lánymozizás lesz. Másoktól is hallottam, hogy többen mennének, de nincs egymás mellé hely, csak 2 max.értelmezhető helyre. Az Oppenheimernél mi is lecsúsztunk az IMAX-ről, ugyanezen okból, nem voltunk elég szemfülesek. Nagyon örülök mindkét mozi sikerének, talán átmegy az üzenet, hogy megéri kreatívnak lenni.

    Az első rézen kívül mindet MI-t láttam moziban, a DR-t nem nézem meg. Valahogy nem hozott lázba, hiába a vonatos őrület.

  38. “Igen, ilyen rózsaszín lánymozizás lesz. ”

    Rendesen, mindenki rózsaszínben? Az király! Fotókat! :D

  39. “Azt meg nem értem, hogy miért kellene csomagolás? A való világ meg minimalista lett okkal.”

    erről is szól a film, hogy a való világ nem egyszerűsíthető le Barbie Világra, de ezt olyan egyszerűen mondja :D

    “olyan érzésem van, hogy neked nem jött be annyira és emiatt mindenhol hibákat keresel benne.”

    olyankor is ez az érzésed, amikor egy oldalon vagyunk véleményben, vagy olyankor ‘jogos a kritika’?

    De mielőtt valaki félreérti, még így is tök jó, hogy a viszonylag egyedi Barbie nagyot megy, csak ott ugye a Mattel játékfelhőfeldolgozás majd csorbítja 5 évvel később a pozitív élményt, de most nyáron az Indy5, Transformers 11, Fast X és hasonlók sorában egy akció nélküli szinte komédia üzenetfilme 150 milliót hoz az lehet némi kockáztatást eredményez majd a stúdióktól, ami mindenképp jó.

  40. Szerintem meg továbbra sem hibája a filmnek, hogy a mondanivalóját “de ezt olyan egyszerűen mondja”, ha az a film alapvetően egy gyerekjátékra épülő, de 12 éven felülieknek szóló film; egy olyan szatíra, amit a fiatalabb korosztály számára befogadhatónak akartak csinálni.
    Én is úgy érzem, hogy olyasmit vetsz a film szemére, ami nem valódi hibája. Attól még, hogy nem konkrétan gyerekfilm, nem is kifejezetten felnőtt közönségre szabott, szóval szerintem nem hiba, hogy olyan egyszerűséggel meséli, amit szeretne, ami érthető a 12 éves lánynak és az anyjának is.

  41. Az M:I 7. a második hétvégi tengerentúli eredményét illetően rosszabbul áll, mint ahogy az Indy 5. szerepelt. Hétvégi bevétel, amerikai összbevétel és moziátlag tekintetében is. Pedig csóró Tom Cruise még a Barbie/Oppenheimer-vonatra is rávetette magát, és hogy ne legyen olyan feltűnő, az Indy 5-re is vásárolt jegyet.

  42. így utólag elnézve magával baszott ki az Paramount, ennél még egy augusztusi időpont is jobb lett volna

  43. Barbie egyik megakarja nézni akkor a többi 5 gyereket is vinni és talán a baratnőiket is kell és meg van a nézettség 😁

  44. 18. jszkfer
    igen én tiktokon és bigotv rengeteg vietnami és egyéb keleti influencereket követek és a 20k követőtel a 15 milliós követőkig csajok pasik nagyon jó Barbies videókat csináltak valaki élőben Barbie világban streamelve. Meghozta 37 éves férfiként a kedvemet 😅

  45. 49.Gosford

    kicsit mellément a Cruise gyűlölködés.

    Indy 5: 339M (162+177) jún.30 premier -júl 26

    MI7: 378M (126+252) júl.12 -júl 26

    Igen az MI7 ,Barbenheimer miatt a második hetére nagyobbat esett mint az Indy ellenfél nélkül tette. De az MI7 már így is agyonverte pedig Indynek két hét előnye volt. Az biztos hogy Cruise sem ezzel fog büszkélkedni ,de a végére 420-at megugorja. Ez pedig az Oppenheimernek se biztos hogy sokkal több lesz a végén. De mindkettő 80-100millióval jobban zár mint amit Indy összekalapozott.

  46. 53.Megalaz

    Az amerikai bevételre értettem, szerintem elég világosan írtam. Cruise-zal pedig semmi bajom, szerintem ügyesen csinálja a dolgait. Aztán vagy nagyon bejön neki, vagy kevésbé. Az a jegyvásárlási akció viszont gáz volt.

  47. Azért kicsit erős egy kommentsort egy ilyen lealázó egysíkú betámadással indítani: a Sound of Freedom kábé az év legfontosabb filmje. Erre blogtulajunk beilleszt egy gárdien cikket…. Jóhogy nem már Kiskegyed-et. Szép ha van egy véleményünk, de rohadtul nem profi azt egy vérlibbant szennylappal igazolni… Kéretik a másik oldalnak is teret adni ( pl. azt a tömérdek beszámolót is ugyanolyan piedesztára emelni mint a gárdienmoslékot: számtalan kinti vetítést fizikailag akadályoztak, többször stb…).
    Az plusz undorító hogy itthon is mekkora kuss van a film körül, nemhogy premierdátum meg ilyenek.
    Az meg hogy human az évek alatt jól megfigyelhetően beadta a derekát a korszellemnek: nabumm, szíve joga, nem lesznek álmatlan éjszakáim, csak néha egy-egy átgondolatlan egysíkú megnyilvánulás az ami kizökkent egy pöppet és kommentelésre késztet. Amúgy meg long live and prosper human.

  48. wow, tövig szívtad a cool aidet “számtalan kinti vetítést fizikailag akadályoztak, többször”. de azt el kell ismerni, hogy a Sound of Freedom a legprofibb reklámkampánnyal bír, mostanra már egyértelmű, végre valaki meglovagolta a szélsőjobbosokat is.

    de biztos itthon is összeesküdtek ellene az “adrenalinnal teli gyerekvérre várók”, vagy mi a főszereplő elmélete, nem csak tojik a többség egy B filmre.

    “Kéretik a másik oldalnak is teret adni ”

    de hát te nem adsz teret a másik oldalnak, a Guardian meg sem szólalhat, de ha véletlenül a breitbartra mond valaki csúnyát, akkor hogy van mersze. bocs, tudom, a logika nem számít.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.