Scarlett Johansson első rendezése lesz az Eleanor the Great, amiben June Squibb, Chiwetel Ejiofor, Jessica Hecht, és Erin Kellyman játszik majd. A Tory Kamen által írt filmben egy nő Floridából visszaköltözik New Yorkba, hogy újrakezdje az életét a legjobb barátja halála után.
Találtak rendezőt a Sam and Victor’s Day Off-hoz, ami a Ferris Bueller’s Day Off spinoffja lesz, és persze a két kocsirendezőről szól, akik lenyúlják a Ferrarit a parkolóból. Hogy kire bízzák? David Katzenbergé a feladat, aki eddig Goldbergs meg hasonló tévés projekteket rendezett. Háát.
Luc Besson rendez egy Dracula filmet, amiben Christoph Waltz lesz a főszereplő.
A Thunderbolts íróinak sora Joanna Calo-val (The Bear) bővült. Átdolgozza az eddig körmölteket. A THR szerint a korábbi változatok amolyan Piszkos 12/Suicide Squad szerűségek voltak, gonoszok egy küldetésen amiben elvileg meghalnak.
Az Avengers: The Kang Dynasty új címet kap, és persze Kangtól is eltávolodnak. Ez már Majors perének elvesztése előtt körvonalazódott ugye.
Josh Brolin várható a Weapons főszerepébe, miután Pedro Pascal valamiért nem ér rá. Zach Cregger (Barbarian) új filmje egy horror thriller, a történetről nem sokat tudni.
A Venom 3 szereplőgárdája Clark Backo-val bővült.
Film készül Anna Nicole Smith haláláról, amiben Kal Penn alakítja majd A Doktort.
Sam Esmail újra Julia Robers-szel dolgozhat a Leave the World Behind után, ezúttal a Panic Carefullban. A történetről nem sokat tudni, de a Netflix mellett a Warner és a Paramount is le akar csapni a projektre.
America Ferrera jön Matthew McConaughey mellé a The Lost Bus-ba, amit Paul Greengrass rendez. Ferrera egy tanár lesz, aki meg kell védje a diákjait egy erdőtűzben. McConaughey lesz a sofőr persze.
Jennifer Garner várható Matt Damon mellé a Ben Affleck által rendezendő Animals-be.
Matthias Schoenaerts azt mondja, hogy másfél éve leforgatták már az Old Guard 2-t, de a Netflix vezetőségében levő változások miatt nem került még bemutatásra. Elvileg ez nem minőségi kérdést jelent, hanem lehet pont jól akarják elsütni majd a bemutató időpontját.
Az Ella McCay-ben egy idealista fiatal politikus miközben igyekszik a munka és családi életét kiegyensúlyozni, fel kell készüljön mentorának kormányzói pozíciójának átvételére is. Szereplőgárda: Emma Mackey (Sex Education), Jamie Lee Curtis (Everything Everywhere All at Once), Woody Harrelson (True Detective), Ayo Edebiri (The Bear), Albert Brooks (Broadcast News), Kumail Nanjiani (Eternals), Jack Lowden (Slow Horses), Spike Fearn (Aftersun), Rebecca Hall (Godzilla X Kong).
A Ballerina 2025 júniusára csúszik. Ian McShane itt beszél arról, hogy nem volt elég jó a már leforgatott anyag, ezért kellenek az utóforgatások, és a The Continentalnál se vele se Keanuval nem egyeztettek semmit.
A The Crow viszont 2024 június 7-én jön.
A Lionsgate újra fel akarja dolgozni az American Psycho regényt, csak épp modern köntösben. De hát akkor az tök más lesz, hiszen a könyv arról az időről szól, most máshol áll Amerika épp.
Elvileg itthon forog már a Nuremberg Colin Hanks & Mark O’Brien főszereplésével, James Vanderbilt rendezésében. Hanks alakítja Dr. Gustav Gilbertet, a nácikat vizsgáló pszichiátert. Ha jól látom itt némi változás volt, mert korábban nagyobb nevekkel készült volna a film, például Gilbertet Rami Malek alakította volna.
A Playdate akció-komédiában Alan Ritchson & Kevin James duója várható Luke Greenfield (The Girl Next Door) rendezésében. Egy frissen kirúgott apa otthon marad 10 éves fiával, és elfogadja a gyereke játszásra áthívását egy másik hasonló helyzetben levő apától, de mint kiderül, valami halálos összeesküvésbe keveredik ezzel.
—
Elhunyt Buddy Duress (Good Timesban van egy hatalmas mellékszerepe).
Elhunyt Paul D’Amato színész.
—
Részlet a Damselből
Avengers-nél a legjobb húzás az lenne, ha most a Deadpool 3 végefőcímben Wade visszamenne az időben mint az előzőnél, megkeresné ki találta ki a multiverzumos cuccost a Marvel-nél, fejbelőné, és fixálnának egy idővonalat a következő 10 évre legalább, meg behoznák Doomot.
A Thunderbolts-ot meg nem hiszem el hogy nem kukázták még mindig. Először rakják rendbe a cuccost aztán jöjjenek a spinoffokkal.
Hát igen, egy modernizált Amerikai Pszicho feldolgozás maximum inspirálodhat a regényből, mert annak a lényege épp a 80-as évekbeli yuppie kultúra volt. Olyan szinten mondjuk érthető a döntés, hogy készült már egy elég jó feldolgozás belőle, meg a fogyasztói kultúra, amit kifigurázott a regény, csak hatványozódott azóta, a jóemerkedő politikai képmutatás meg pláne. Patrick napjainkban valószínűleg nappal a twitteren harcolna az elnyomott szegényekért és a női esélyegyenlőségért, közben meg éjszaka nőket és hajléktalanokat darabolna. Meg lenne egy YouTube csatornája ahol Taylor Switről értekezne, kétórás filmművészeti videoesszéket és termékbemutatókat gyártana.
De akkor már inkább minisorozat legyen belőle.
az meg a másik, hogy egy minisorozat jobban állna a regénynek, annyi minden van benne és a hosszadalmas elbeszélés “pepecsalés” a lényege. Plusz Bale a legjobb castingok egyike, pedig a filmet nem is kedvelem, szvsz nem tudják majd felülmúlni.
Pontosan, az lenne a minimum hogy két vérontás között egy epizód csak arról szóljon, hogy azon vitatkoznak hogy a kordbársony mellény megy-e a vitorlás cipőhöz, vagy hogy még is melyik a legtermészetesebb ásványvíz.
Nem is hiszem hogy annak a felülmúlása lenne a cél, inkább a szokásos popcult státusz megfejése, előállnak majd valami hulladékkal amit csak azért is megnéz majd a nép mert hozzákötik a régihez.
Az már volt, hogy Ian McShane azt mondja, hogy “we’re going to Budapest”? Az új jelenetek forgatására.
Bocsi a duplázásért.
Nuremberghez most is vannak nagy nevek csatolva, Russel Crowe, Michael Shannon, Richard E. Grant, és még Rami Malek is ki van írva, csak nem Gilbertként.
Már a magyar bulvárt is megfutotta, hogy Crowe és Malek itt vannak.
Dr. Doom-nak nagyon örülnék mint új Boss. Rajta kívül igazi nagyágyú Boss akinek van súlya a bosszúállók ellen már nincs is, akit még nem láttunk az MCU-ban.
Sztem az American Psycho működne csakúgy mint a 2000-es változat. Akár az amerikai társadalmat nézzük vagy globálisan, semmi sem változott. Ugyanolyan felszínes, sekélyes, közönyös, pénzközpontú a társadalom mindehol. És ez már nem csak az elitre igaz, mint a regényben, hanem az átlagember is így működik már. A külsőségek számítanak meg h mid van, ez még a Bale féle film óta még erősebb. Szóval jó lehet ez.
Pár éve a 30. évfordulóra írtam egy elég nagy anyagot az Amerikai psychóról, mármint a regényről, szóval jó mélyen beleástam magam. Szerintem tökéletes alapanyag egy új feldolgozáshoz. És a lényeg pont abban van, hogy csak alapanyag lesz, kiindulási pont, annak meg pazar. Részben, mert a könyvben lévő főbb társadalomkritikai pillérek (bűn és bűnhődés, erőszak, elidegenedés, elmagányosodás, szexualizáció, immoralitás stb.) zöme nem konkrét évtizedekhez, korszakokhoz, hanem általánosságban az emberhez, illetve esetenként a modernitáshoz kötődnek. Minden más, a miliő, a hangulat, a szimbólumok csak az üzenet átadáshoz szükséges eszköz, nyelv. A regény 1991-ben, a filmadaptáció 2000-ben jött ki. A mai nézőknek semmit nem jelentene, ha nem up to date a nyelv. Más kérdés, hogy szinte kizártnak tartom, hogy elég bátor és kreatív filmet csinálnak majd belőle, ahhoz túl óvatos és gyáva a mai világ. Ennél a hírnél egy fokkal izgalmasabb, hogy mit kezd majd az HBO Ellis új regényével.
igen, a 2000-es film sem volt jó adaptáció, tök jó példa
remek casting, jó ötlet a két fajta felvétele a jeleneteknek, és a névjegyes jelenet működik, de mégsem jó adaptáció.
szvsz eddig csak a Rules of Attraction közelítette meg a jó adaptáció fogalmát, ha nem lenne benne a drogdealeres rész akkor még jobb lenne.
A Rules of Attraction! Ajjj, de szerettem!
Ha jól emlékszem, én azt előbb olvastam, minthogy a filmet láttam volna, és szerintem Avary(?) jól megoldotta. Akkoriban még én is fiatal voltam és nagyon bejött ez a kreatívabb, kicsit videóklipes rendezői stílus.
Mondjuk maga a regény nem annyira szórakoztató, mint a film, inkább lehúzós.
A srác hollandiai (vagy európai?) kiruccanásának montázsa pedig továbbra is zseniális!
https://youtu.be/30yNlAHXVzQ?si=m7DQFbT2H7oNpoAr
Miért ront bele a filmbe a drogdealeres rész?