Az Oscar estéje

Egyrészt szólnék, hogy lesz liveblog, és ugye streamekre sem kell vadásznunk, mivel ismét hozza a Disney+ majd.

Másrészt, bár a kritikákon ültem, de végül a Maestro kivételével megvolt mind, szóval csak játékként személyes tetszési sorrendben tenném a legjobb filmre pályázókat. Tőletek is jöhet ilyen lista, ha három film volt meg, akkor annyiról döntsetek, ha több, akkor több.

  1. Anatomy of a Fall
  2. The Zone of Interest
  3. The Holdovers
  4. Past Lives
  5. Oppenheimer
  6. Poor Things
  7. Killers of the Flower Moon
  8. American Fiction
  9. Barbie
  10. Maestro

De ahogy a podcastben mondtam, igazából Barbie és American Fiction kivételével kb. minddel kiegyeznék, bár minden arra mutat, hogy az Oppenheimer fogja behúzni.

Ha nagy kimaradót emlegetnének, azt is nyugodtan.

human
írta
2024. 03. 10. 18:44
megjelenés
13
hozzászolás


13 hozzászólás a “Az Oscar estéje” bejegyzéshez

  1. Korrekt lista. Hű ez a Maestro de nem csúszik az embereknek! Én eddig csak 1-2 jelenetet láttam belőle, az operatőri munka nekem nagyon bejött azokban. Kár, hogy a filmnek ezen túl sok erénye ezek szerint nincs.

  2. Juhú liveblog! :)
    Fura lesz, hogy nem hajnali 2-kor kell felkelni, hanem szimplán nem is kell lefeküdni az éjféli kezdés miatt.
    A Disney+ közvetítésért meg örök hálám, annyival nyugisabb így, hogy nem kell linkeket vadászni. Nekem még azt is megéri, hogy csak ezért fizettem most elő rá egy hónapra.

    Nálam a lista:
    1.Oppenheimer
    2.Anatomy of a Fall
    3.Poor Things
    4.The Holdovers
    5.The Zone of Interest
    6.Past Lives
    7.Killers of the Flower Moon
    8.Barbie
    9.Maestro
    10.American Fiction

    Nagy kimaradó és nekem az egyetlen 10/10-es film tavalyról: All of Us Strangers

    “Kár, hogy a filmnek (Maestro) ezen túl sok erénye ezek szerint nincs”

    De van, csak meg kéne nézni, azoknak, akik szerint nincs. :)

  3. 1. Past Lives
    2. Killers of the Flower Moon
    3. The Zone of Interest
    4. The Holdovers
    5. Oppenheimer
    6. Anatomy of a Fall
    7. Poor Things
    8. Barbie
    9. American Fiction
    10. Maestro

  4. 1. Holdovers
    2. Poor Things
    3. Zone of Interest
    4. Anatomy of a Fall
    5. American Fiction
    6. Past Lives
    7. Oppenheimer
    8. Barbie
    9. Killers of the Flower Moon
    10. Maestro

  5. Poor Things
    Oppenheimer
    Past Lives
    Barbie
    American Fiction
    The Holdovers
    Killers of the Flower Moon

    Ennyit láttam egyelőre, de igazából már csak az Anatomy of a Fall érdekel.

  6. Nálam ez eddig a sorrend:

    1. Anatomy of a Fall
    2. Oppenheimer
    3. The Holdovers
    4. Poor Things
    5. The Zone of Interest
    6. Past Lives
    7. Barbie
    ? Killers of the Flower Moon
    ? American Fiction
    ? Maestro

  7. Sok pótolni valóm van még, szóval még nincs listám, ennek ellenére nagyon szurkolok The Holdovers-nek és Paul Giamattinak, mivel az Oppenheimer mellett sajnos teljesen esélytelenek, de szeretném, ha megdölne a papírforma. The Zone of Interest, Anatomy of a Fall és Past Lives filmeket mindenképpen meg fogom nézni Oscar eredménytől függetlenül, így meg pláne, hogy besoroltad őket az Oppenheimer elé (amitől én sem voltam odáig, de azt el kell ismerni, hogy korrekt iparosmunka, de számomra azt a bizonyos pluszt nem adta meg közel sem semmilyen szinten).

  8. nálam is csak a maestro maradt ki, egyelőre

    amennyire nem hittem volna anno, friss megtekintés után, de még mindig az Oppenheimer van az első helyen, második a poor things

    a legnagyobb talány kategória győztese nálam a The zone of interest. egyszerűen nem tudom h hogy tud működni filmként. nem értem.

  9. azért ahhoz kell pofa, hogy egy Oppenheimert valaki “korrekt iparosmunka” jelzőkkel illessen, holy fuck

  10. 1. Oppenheimer
    2. American Fiction
    3. Killers of the Flower Moon
    4. Anatomy of a Fall
    5. Past Lives
    6. The Holdovers
    7. The Zone of Interest
    8. Barbie
    9. Maestro
    10. Poor Things

    Számomra

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.