Nyilván az Infinity War és Endgame duóval jó sok ajtót kitámasztottak maguknak Hollywoodban, de mégis érdekes nézni, hogy a Citadel sorozat körüli szenvedés, a Cherry, és a The Gray Man után 300 milliót kaptak a Netflixtől. Ezek szerint utóbbi hozhatta a számokat, amit a szolgáltató elvárhatott, legyen az bármi, de mint néző ez legjobb esetben is csak szomorúan közepes felhozatal tőlük.
A filmről korábban ezt lehetett tudni: The Electric State a korábbi Millie Bobby Brown és Chris Pratt mellé velük bővült: Michelle Yeoh, Stanley Tucci, Jason Alexander, Brian Cox, Jenny Slate. A film Simon Stålenhag eszméletlen hangulatos jövőképén alapszik, amiben egy árva tini járja Amerikát egy aranyos robottal és egy vándorral, hogy megtalálja az öccsét.
Vajon vizuálisan legalább a Tales from the Loop meglesz, vagy a szokásos összemosott nulla valamit teszik majd az asztalra, ahogy a Gray Manben tették?
Kövezzetek meg, de nekem a Gray Man nagyon tetszett. Lehet benne van a szegényes akciófilmes felhozatal is, de bármikor újra nézném.
Az alapanyag remek, de engem a netflix logó, meg Bobby művésznő óvatosságra int. Szerintem Stalenhag producerként bele lesz/volt vonva a projektbe, de már évek óta nem mozdul ez a projekt… hátha jó lesz?
A Gray Man nem volt rossz amolyan átlagos Netflix szint, ami azért jó. De szerintem ez a tesók nagyon durván túl vannak értékelve.
Nem is emlékszem mikor láttam utoljára olyan Scifit ami nem csak jól nézett ki de jó is volt. Bár ez lehet hogy inkább fantasy mint Scifi, majd valaki kijavít mert a könyvet nem ismerem.
Annyi szőrszálhasogatással élnék, hogy a The Electric State nem jövőképet, hanem egy alternatív 1997-et vázol fel. Nekem főleg ezért, azaz a (2024-ből szemlélve már) retrofuturisztikus miliője miatt tetszett főleg a kiadvány. :)