Heti mozibemutatók: február 1.

Vége a januárnak, jöhetnek a komoly filmek! Henry Cavill nincs sokat az Argylle-ben, de egy jelenet miatt sajnos sok hetet volt a forgatáson, annyiszor fel kellett venni.

  • Bastarden (A fattyú) – Mads Mikkelsen egy dán történelmi filmben.
  • Argylle (Argylle: A szuperkém) – hát ha a trailer gyanús volt 1-2 poénnal, akkor a tegnapi jelenet mindenképp aláhúzta a 140 perces film sorsát. Nekem tuti kihagyós.
  • Priscilla – Sofia Coppola filmje Elvis feleségéről.
human
írta
2024. 02. 01. 17:06
megjelenés
15
hozzászolás


15 hozzászólás a “Heti mozibemutatók: február 1.” bejegyzéshez

  1. Most olvastam, hogy az Argylle £200millióba került?!
    Atyaisten. Az Apple tv elég komolyan nyomja basszus, Napoleon 200 millió, Killers of the Flower Moon 200 millió, és most ez 200 millió alig pár hónapon belül. Nagyon durva. Mondjuk az előző kettő begyűjtött összesen 10+3 Oscar jelölést, de akkor is ez brutál, amit filmekre meg sorozatokra meg egyéb tartalmakra költenek. Mondjuk legalább moziba küldi a drágábbakat. Dehogy ezen a filmen mi került ennyibe…alig várom, hogy meg tudjam nézni a Godzilla Minus One-t és szétfikázhassam Hollywoodot a büdzséivel…

  2. “alig várom, hogy meg tudjam nézni a Godzilla Minus One-t és szétfikázhassam Hollywoodot a büdzséivel…”

    jaja, éljen a sweatshop hozzáállás! baromi kicsi VFX csapat valszeg 18 órázva izzadta ki éhbérért, de legalább beintettek Hollywoodnak!

  3. Zolsan: hát én nem tudom mit fizettek a GMO-ra, és tudom h japán filmes vonal, de 15percig bírtam, pedig úgy álltam neki, hogy oké, konfortzónából ki, nézzük mitől a nagy hype.

    amúgy a sweetshop kifejezésre én is kíváncsi lennék, mert gugli se dobott ki értelmes infót

  4. “jaja, éljen a sweatshop hozzáállás! baromi kicsi VFX csapat valszeg 18 órázva izzadta ki éhbérért, de legalább beintettek Hollywoodnak!”

    Nem vagyok képben a költségek megoszlásáról, de lehet tudni, hogy egy 200 millás költségű marvel esetében a VFX artist-okat ugyan úgy túlóráztatják utolsó perces projektekkel, meg teljes jelenetek újralkotással, és nem hiszem, hogy arányaiban több pénzt és megbecsülést kapnak mint ahogy arról vannak videók/hírek (pl. “The Movie Rabbit Hole” videói, hogy veri a mellét Hollywood, hogy minden practial effect, és van, hogy fel sem kerülnek a végefőcím listára). Ebből, meg a japán mentalitásból kiindulva feltételezem, hogy a Godzilla Minus One-nál legalább a megbecsülés és a korrekt kreditet megkapták a VFX alkotók, és innen nézve igenis is jogos a kritika Hollywood felé, ahol sz_rul terveznek a VFX-el, ugyan úgy túlhajtják a VFX artist-okat, akiket aztán letagadnak és/vagy fel sem tüntetnek, és még a pénzt is sokkal jobban elb_sszák, miközben az eredmény is f_s lesz.

  5. attól, hogy a Marvel fosul kezeli a VFX házakat, még a Godzilla Minus One nem lesz felmentve.

    szerintem VFX-ben a Creator volt a legérdekesebb idén, a stúdiórendszeren belül és megszokott bérekkel sokkal durvább látványt hozott ki olcsóbban, mert újított a forgatással (a Marvelekhez képest:) és olyan nézettel készült már a terepen, hogy miképp lehet hozzátenni a VFX-szel, nem pedig “majd megoldják” módon.

  6. “attól, hogy a Marvel fosul kezeli a VFX házakat, még a Godzilla Minus One nem lesz felmentve.”

    — kicsit utána olvasva redditen láttam, hogy ja, valószínűleg baromi kevésért lettek széthajtva az animátorok, illetve a 15m USD költségvetés eredete is kérdéses. Mindenesetre az tény, hogy nem ezzel a filmmel kéne megnyeretni a visual FX kategória Oscar díját és követendő példát csinálni belőle. Valahol a megoldás tényleg a Creator-nál lenne, de azt fenntartom, hogy Hollywood-nak annyiban tényleg le kéne vonnia ebből a tanulságot, hogy a VFX-et sokkal okosabban kell tervezni már a forgatás előtt, kivitelezni a forgatás alatt, és lehetőleg olyan rendezők/segéd-rendezők bevonásával, akik értik a VFX használatát.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *


Az írott szöveg (c) 2004- , a médiatartalmakkal az eredeti jogtulajdonosok rendelkeznek.